آموزش قطع کردن اینترنت در ویندوز 10 مرحله به مرحله

در این مقاله ی کوتاه نحوه ی قطع کردن اینترنت در ویندوز را به شما آموزش خواهیم داد ، تا انتها با ما همراه باشید.

قطع کردن دسترسی اینترنت در ویندوز یا همان کامپیوتر ، نسبت به گوشی همراه و حتی برخی از لپ تاپ ها دشوار تر است. عموماً لپتاپ ها و تلفن های همراه با فشردن یک گزینه یا دکمه غیر فعال می شوند. در ویندوز شما باید چند مرحله ی کوتاه را در تنظیمات طی کنید ، که البته وقت چندانی از شما نخواهد گرفت.

قطع کردن اینترنت در کامپیوتر ویندوز

در منوی بار پایین صفحه دسکتاپ خود بر روی علامت اینترنت ، کلیک راست کنید.

سپس بر روی گزینه open network & internet settings کلیک کنید.

در منوی تنظیمات اینترنت بر روی change adapter options کلیک کنید.

آموزش قطع کردن اینترنت در ویندوز 10
آموزش قطع کردن اینترنت

در این قسمت بسته به تعداد شبکه هایی که سیستم شما متصل شده ، باید آیکون ethernet. مشاهده کنید. در صورتی که اینترنت شما فعال باشد ، حداقل یکی از این آیکون ها در کنارشان هیچ ضربدری (x) نیست ، این بدین معناست که اینترنت شما از طریق این شبکه متصل است.

توجه: در صورتی که چندین شبکه فعال داشته باشید ، یعنی تعداد آیکون هایی که فاقد ضربدر هستند ، بیش از یک عدد باشد ، به صورت اتوماتیک سیستم شما فقط از یکی از آنها استفاده می کند و هنگامی قطعی هر یک از آنها به صورت خودکار شبکه را تغییر می دهد. در این حالت برای قطعی کامل اینترنت ، مرحله ی بعدی را باید روی تمام شبکه های فعال انجام دهید.

شبکه اصلی خود را که فعال می باشد را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید. بر روی گزینه ی disable کلیک کنید.

در حال حاضر دسترسی اینترنت به طور کامل در. کامپیوتر شما قطع شده است. برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنید ، یک صفحه به عقب بازگردید ، در صورتی که با not connected. مواجه شده اید ،بدین معناست که مراحل به درستی طی شده اند.

آموزش قطع کردن اینترنت
آموزش قطع کردن اینترنت

آموزش وصل مجدد اینترنت در ویندوز

متصل کردن اینترنت پس از قطع دسترسی ، مراحلی کاملا. مشابه با همان قطع اینترنت دارد ، به عبارتی دیگر تمام مراحلی را که در بالا ذکر شده است را مجدد باید طی کنید. هنگامی که میخواستیم دسترسی اینترنت را قطع کنیم باید بر روی disable کلیک می کردیم ، در این قسمت باید بر روی Enable کلیک کنیم.

بازدید از سایر آموزش ها

بازگشت به منوی اصلی سایت

دیدگاه‌ها 0

*
*

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید