آموزش نصب و راه اندازی دوربین وای فای outdoor v380

در این مقاله به راه اندازی دوربین وای فای outdoor v380 می پردازیم

لینک های دانلود نرم افزار v380 در انتهای همین مطلب قرار گرفته است

راه اندازی دوربین وای فای outdoor v380

نصب و راه اندازی دوربین wifi outdoor v380

مرحله اول :

ابتدا دوربین را به برق متصل کنید و اندکی صبر کنید تا دوربین به طور کامل بالا بیاید و راه اندازی اولیه خود را انجام دهد. ( برای به برق متصل کردن شما به یک کابل برق با خروجی نری نیازمند هستید.)

مرحله دوم:

در همین فاصله که دوربین در حال راه اندازی می باشد ، اقدام به نصب نرم افزار v380 بر روی تلفن همراه خود کنید. (جهت دانلود نرم افزار بیبی کم به آخر همین مقاله ی همین صفحه مراجعه کنید ، درون باکس دانلود ، بر اساس نوع دستگاه خود ، نرم افزار را دانلود کنید)

مرحله سوم: 

بعد از نصب اپلیکیشن، وارد بخش وای فای تلفن همراه خود شوید.، در لیست شبکه های موجود ,. مدل دستگاه را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

مرحله چهارم :

پس از اینکه نرم افزار v380 بر روی تلفن همراتان نصب شد ، وارد آن شوید. در صفحه ی اول بر روی گزینه امتحان کنید (try without an account) کلیک کنید. حال بر روی گزینه بعدا ثبت نام کنید (continue) کلیک کنید.

مرحله پنجم:

در گوشه سمت راست تصویر نرم افزار v380 بر روی علامت + کلیک کنید. سپس بر روی گزینه دوربین هوشمند وای فای (wifi smart camera) کلیک کنید. در این قسمت بر روی گزینه دستگاه شبکه شده (networked device)  کلیک کنید.

مرحله ششم:

در این مرحله، در قسمت شناسه دستگاه (device id) یا باید به صورت دستی ، خودتان کد پشت دوربین بولت وای فای v380 را وارد کنید یا از طریق اسکنر ,. QR code پشت دستگاه را اسکن کنید(ممکن است هنگام اسکن کردن qr code ،بارکد به درستی اسکن نشود ، که این موضوع امری طبیعیست ، کافیست کد موجود در پایین همان بارکد را وارد کنید). سپس بعد از اسکن کردن دستگاه بر روی گزینه مرحله بعدی (next) کلیک کنید.

مرحله هفتم:

در این مرحله باید محلی که دوربین outdoor وای فای خود را می خواهید قرار را ثبت کنید. ( به طور مثال بر روی دفتر کلیک کنید ) سپس بر روی تکمیل کلیک کنید. ( این تعیین محل صرفاً جهت تفکیک و دسته بندی دوربین های وای فای شما می باشد و تاثیری در کیفیت و یا تنظیمات دستگاه ندارد!)

مرحله هشتم:

درصورتی که تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید پایین تصویر علامت انلاین بودن دستگاه مشخص می باشد. بر روی آیکون play کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی آیکون اخطار یادآوری ایمنی گذرواژه برای شما نمایش داده می شود. که شما باید بر روی افزودن گذرواژه کلیک کنید.

مرحله نهم:

حال گذرواژه دلخواه خود را در ۲ مرحله وارد کنید ( مرحله اول وارد کردن گذرواژه و مرحله دوم تکرار آن است)  سپس بر روی تایید کلیک کنید

*نکته: حتما به شروط پایین صفحه در همان قسمت دقت کنید و در نظر داشته باشید که از حروف انگلیسی باید استفاده کرد 

مرحله دهم:

مجددا بر روی آیکون play در بالای صفحه کلیک کنید تا تصویر دوربین بیبی کم را در تلفن همراه خود داشته باشید

راه اندازی دوربین وای فای outdoor v380 را به اتمام رساندید ، این بخش مربوط به افرادی است که به اینترنت دسترسی دارند و می خواهد از راه دور از طریق اینترنت به دوربین بیبی کم دسترسی داشته باشند:
مرحله اول اتصال به وایفای:

بر روی آیکون + در قسمت بالایی ، سمت راست تصویر کلیک کنید سپس بر روی گزینه اضافه کردن دستگاه کلیک کنید

مرحله دوم اتصال به وایفای:

بر روی دوربین هوشمند وایفای کلیک کنید . سپس بر روی اتصال نقطه داغ بزنید

مرحله سوم اتصال به وایفای:

مدل دستگاه خود را انتخاب کنید (زیر دستگاه می توانید مدل دستگاه خود را مشاهده کنید). سپس از لیست شبکه های موجود , وایفای(مودم موجود در نزدیکی دوربین وای فای) مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پسوورد مودم خود را وارد کنید رو روی دکمه اتصال کلیک کنید. اندکی صبر کنید تا به دوربین مداربسته وایفای outdoor شما به مودم متصل شود.

در صورتی که تمامی مراحل با موفقیت طی شده باشد ، شما می توانید از هر فاصله ای دوربین بیبی کم خود را کنترل کنید. توجه داشته باشید که برای این کار هم تلفن همراه و هم دوربین بیبی کم باید به اینترنت دسترسی داشته باشند.


بخش دانلود نرم افزار v380

                   لینک دانلود نرم افزار v380 برای اندروید     👉 حجم: ۶۳MB
                   لینک دانلود نرم افزار v380 برای ios            👉 حجم: ۲۱۹٫۶MB

خرید دوربین مداربسته وای فای outdoor v380 از ایلیا محافظ
مزایا و معایب نصب دوربین وای فای به عنوان دوربین امنیتی
انواع دوربین های نظارتی وای فای (وایرلس)
بازگشت به منوی اصلی سایت
آموزش نصب دوربین بیبی کم برایتون
دیدگاه‌ها 0

*
*

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید