آموزش خرید و ثبت سفارش محصول در وبسایت ایلیا محافظ

آموزش خرید و ثبت سفارش محصول

در این مطلب., ما به شما آموزش خرید و ثبت سفارش محصول را در وبسایت ایلیا محافظ. به صورت گام به گام شرح می دهیم.

آموزش خرید محصول ساده

برای خرید محصول ساده باید ابتدا نام کاربری ایجاد کنید. ( البته می توانید هنگام ثبت سفارش نیز این مرحله را انجام دهید. اما از همان اول اکانت بسازید کار شما راحت تر خواهد بود. ما در این آموزش ما بدون ساختن اکانت خرید را انجام میدهیم).

مرحله اول

ابتدا محصول مورد نظر خود را به سبد کالا اضافه کنید. بعد از اضافه کردن تمام کالا های مورد نظر خود به سبد کالا بر روی آیکون سبد کلیک کنید. سپس بر روی تسویه حساب کلیک کنید.

مرحله دوم

در این قسمت در صورتی که کد تخفیفی از سمت ما دریافت کرده اید , در کادر موجود در میانه ی صفحه وارد کنید سپس بر روی مرحله بعدی کلیک کنید.

مرحله سوم

در این مرحله باید مشخصات خود را وارد کنید ، توجه داشته باشید که مشخصاتی که وارد میکنید فاکتور با آن مشخصات ثبت خواهند شد ،و مرسوله به آدرسی که وارد می کنید ارسال خواهد شد. در انتهای لیست نام کاربری و رمز جدید برای ساختن اکانت خود وارد کنید.

بعد از وارد کردن مشخصات بر روی مرحله ی بعد کلیک کنید.

مرحله چهارم

در این قسمت شیوه ی ارسال محصول خود را انتخاب کنید. (در صورتی که همکار هستید بر روی گزینه همکار کلیک کنید، در غیر این صورت از سایر گزینه ها استفاده کنید) سپس بر روی مرحله ی بعد کلیک کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله باید شیوه ی پرداخت را انتخاب کنید .

در صورتی که همکار هستید و یا خرید تعداد بالا دارید بر روی گزینه همکار کلیک کنید و بر روی ثبت سفارش کلیک کنید. در صورتی که بر روی گزینه همکار کلیک کنید و ثبت سفارش را بزنید پولی از شما دریافت نخواهد شد ولی سفارش شما با اطلاعاتی که وارد کرده اید ثبت خواهد شد. در صورتی که اطلاعاتی که وارد کرده اید تایید شود .، از طرف تیم ایلیا محافظ با شما تماس گرفته .خواهد شد و قیمت همکار ثبت خواهد شد.

در صورتی که همکار نیستید و یا خرید تکی دارید بر روی درگاه کلیک کنید و ثبت سفارش را بزنید تا وارد درگاه پرداخت شوید

در صورت داشتن هرگونه مشکل بر روی دایره بنفش رنگ موجود در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. تا به صورت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید

آموزش خرید و ثبت سفارش محصول به پایان رسید.

مشاهده سبد خرید

دیدگاه‌ها 0

*
*

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید