آموزش نصب فیش bnc پیچی و پرسی

آموزش نصب فیش bnc

در این مطلب ما قصد داریم به شما آموزش نصب فیش BNC پیچی و پرسی روی کابل دوربین را به ۲ صورت ویدیویی و نوشتاری به صورت کامل آموزش دهیم.

نصب فیش bnc بسیار ساده است .البته تا حدودی ظریف کاری نیز وجود دارد که با کمی دقت و توجه به نکته های گفته شده درون ویدیوی آموزش نصب فیش bnc می توانید به آسانی فیش bnc را به کابل دوربین مداربسته خود متصل کنید.

آموزش ویدیویی

 

 

 

 

آموزش نوشتاری

کابل دوربین مداربسته

نحوه نصب bnc پیچینصب فیش بی ان سی

برای نصب فیش bnc پیچی , ابتدا باید کابل دوربین را به اندازه ی کافی لخت کنید. سپس مغزی وسط کابل (سیم مفتولی) را زیر پیچ bnc  قرار دهید. شیلد دور کابل را زیر سیم جمع کن bnc  محکم می بندید. حال روکش پلاستیکی را جای خود قرار دهید و پوشش bnc را به صورت پیچی ببندید.

 

نحوه نصب پیچ پرسی

اولین کار شما باید قطعات خود bnc را جداسازی کنید. سپس مغزی وسط bnc  را روی مغزی مفتولی وسط کابل پرس کنید.

فیش bnc پرسی

حال روکش آلمینیومی bnc را داخل کابل قرار دهید . کابل را وارد فیش bnc کنید به گونه ای که مغزی پرس شده کامل داحل فیش قرار گیرد سپس شیلد کابل را دور بدنه ی انتهای bnc قرار دهید سپس بدنه ی انتهایی bnc را زیر شیلد و پوشش آلومینیومی را روی شیلد قرار دهید سپس با آچار پرس , فیش bnc بر روی کابل پرس کنید.

توجه مهم: هنگام نصب فیش bnc  حتما توجه کنید اگر شیلد موجود در دور کابل دوربین شما با مغزی وسط کابل ( سیم مفتولی) برخورد و اتصال داشته باشد در تصویر دهی اختلال ایجاد می شود و تصویر دوربین پخش نخواهد شد.

توجه مهم ۲: کابل دوربین مداربسته یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین وسایل لازم برای نصب دوربین مداربسته می باشد. در صورتی که از کابل با کیفیتی استفاده نکنید تاثیر مستقیم کابل روی کیفیت تصویر دهی دوربین حس خواهید کرد. پس سعی کنید از کابل با کیفیت (ترجیها تمام مس) برای نصب دوربین استفاده کنید.

خرید فیش bnc

خرید انواع تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته

ورود به فروشگاه ایلیا محافظ

www.iliamohafez.com

دیدگاه‌ها 0

*
*

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید