آموزش وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر

آموزش وصل کردن نت گوشی به کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که کامپیوتر ها دارند ( رایانه شخصی) ، نبود قابلیت وای فای یا همان اتصال شبکه ی بی سیم است .بنابراین نمیتوان با روش های عادی اینتنرت تلفن همراه را به کامپیوتر متصل کرد. اکثر لپ تاپ ها از این قابلیت برخوردارند که باعث شده در این زمینه نسبت به pc برتریت داشته باشند. در این مقاله ما به شما آموزش وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر را در 2 روش مختلف را آموزش می دهیم.

اتصال اینتنرت گوشی به کاپیوتر در 2 روش مختلف

روش اول :

اولین روش اضافه کردن قابلیت وای فای (اتصال شبکه بی سیم) به کامپیوتر خود می باشد. برای اینکار شما احتیاج به دانگل وای فای خواهید داشت. دانگل های وای فای از طریق پورت یو اس بی به رایانه شما متصل می شوند و قابلیت اتصال شبکه بی سیم را برای شما درست همانند لپ تاپ ها فراهم میکند.

خرید دانگل وای فای برای pc

ابتدا دانگل وای فای را به کامپیوتر خود متصل کنید . بعد از متصل کردن دانگل وای فای ، کامپیوتر خود را ری استارت کنید. در صورتی که ویندوز کامپیوتر شما نسخه 10 یا بالا تر می باشد ، تقریبا کار شما تمام شده است و می توانید از دانگل استفاده کنید اما اگر نسخه ویندوز شما پایین تر سری 10 می باشد ، باید درایور مربوط به دانگل را نصب کنید ، در برخی از دانگل ها نیازی به نصب درایور نیست ولی در برخی از دانگل ها شما باید سی دی مربوط به درایور دانگل را وارد کامپیوتر کنید و اقدام به نصب درایور کنید.

حال در قسمت بار (فضای پایین صفحه در دسکتاپ) بر روی اینترنت کلیک کنید. در این قسمت با لیست وای فای موجود در محل را مشاهده می کنید ،. در این مرحله باید هات اسپات تلفن همراه خود را روشن کنید. .وارد تنظیمات تلفن همراه شوید ، در بخش network and tethering ، هات اسپات ( نفطه داغ ) تلفن همراه خود را فعال کنید. حال در لیست وای فای های موجود در کامپیوتر خود باید نام تلفن همراه خود را مشاهده کنید . بر روی نام تلفن همراه خود کلیک کنید سپس در صورت وجود پسوورد ، آن را وارد کنید تا به اینترنت لتفن همراه خود متصل شوید.

روش دوم:

در این روش از طریق کابل شارژر تلفن همراه خود ، اینترنت گوشی را به کامپیوتر متصل می کنید.

در روش قبلی شما به دانگل وای فای نیاز داشتید ، اما در این روش احیاجی به خرید هیچ ابزار اضافه ای نیست. فقط به یک کابل شارژر نیاز خواهید داشت. ابتدا کابل شارژر را به تلفن همراه خود متصل کنید ، و سپس خروجی usb کابل را به یکی از سوکت های یو اس بی موجود در کامپیوتر خود متصل کنید. (ترجیحا به ورودی usb 3.0 متصل کنید ، زیرا راندمان بهتری به شما خواهد داد)

بعد از اتصال گوشی به کامپیوتر ، نوبت به اتصال و بر قرار کردن اینترنت بین این دو است.

در تلفن همراه خود وارد تنظیمات شوید ، در بخش network and tethering گزینه USB tethring را فعال کنید. حال اینترنت گوشی خود را روشن کنید تا اتصال برقرار شود.

آموزش وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر
آموزش وصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر

توجه: در صورتی که اینتنرتی از طریق کابل لن به کامپیوتر شما متصل است آن را غیر فعال کنید. ( جدا کردن کابل از کیس و یا غیر فعال کردن از طریق تنظیمات کامپیوتر)


سایر آموزش ها

آموزش ساخت فایل pdf بدون نیاز به نرم افزار
آموزش اکتیو کردن ویندوز 10
آموزش نصب ویندوز 10
دوربین بیبی کم چیست؟

بازگشت به منوی اصلی سایت

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید