دوربین بیبی کم چیست؟ تعریف جامعی از دوربین baby cam

دوربین baby cam چیست؟

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که دوربین مداربسته بیبی کم چیست؟ چه کارایی و کاربری دارد؟ babycam به چه معناست؟

دوربین بیبی کم چیست؟ دوربین babycam چیست؟
دوربین بیبی کم چیست؟
دوربین بیبی کم چیست؟

به طور کلی کلمه ی baby cam به معنای دوربین کودک می باشد . اساس و کانسپت ساختن این مدل دوربین برای نظارت بر روی کودکان و سالمندان از راه دور است . یعنی به فرض مثال فرزند خردسال شما در اتاق خواب است و شما در آشپزخانه مشغول آشپزی هستید. شما با کار گذاشتن دوربین بیبی کم درون اتاق و متصل کردن آن به تلفن همراه خود ، می توانید از راه دور از طریق تلفن همراه خود بر روی کودک خود نظارت داشته باشید.

این دوربین ها ، با نام دوربین بی سیم رم خور نیز شناخته می شوند. همچنین این دوربین ها عمدتاً به صورت وای فای (وایرلس) می باشند که فقط از طریق تلفن همراه و نرم افزار های مربوط به هر مدل قابل کنترل هستند.

ویژگی های دوربین بیبی کم

دوربین های babycam همانند دوربین های مداربسته دارای قابلیت ضبط تصاویر هستند. علاوه بر ضبط تصاویر اکثر دوربین های بیبی کم دارای قابلیت ضبط و پخش صدا دارند. یعنی دوربین های بیبی کم دارای بلندگو و میکروفون می باشند. شما می توانید از طریق تلفن همراه خود صحبت کنید و دوربین بیبی کم به عنوان بلندگو عمل کند و صدای شما را پخش کند و یا بلعکس.

اکثر این دوربین ها موتورایز هستند که شما میتوانید از طریق تلفن همراه خود زاویه دید دوربین را تغییر دهید. همچنین تمام دوربین های بیبی کم دارای دید در شب نیز می باشند.

دوربین بیبی کم چیست؟ دوربین babycam چیست؟

تمامی موارد بالا به علاوه ی وجود تعداد بسیاری از دیگر قابلیت ها در این دوربین های مداربسته و قیمت مناسب آنها نسبت به دوربین مداربسته سبب شده تا طرفداران بسیاری داشته باشند.

نصب دوربین بیبی کم

این دوربین ها احتیاجی به نصب و نصاب ندارند ، فقط کافیست در محل مورد نظر قرار دهید و در صورتی که بر روی سقف و یا دیوار می خواهید قرار دهید باید از قسمت زیرین آن بر روی سطح مورد نظر پیچ کنید و یا از پایه دوربین استفاده کنید که در برخی از مدل های دوربین بیبی کم پایه دوربین در حالت دیفالت درون جعبه آنها موجود است. شما برای نصب این دوربین ها نیاز به هیچگونه سیم کشی اضافه ای نخواهید داشت.

فقط باید دوربین را به برق متصل کنید ، و در صورتی که میخواهید از کابل لن برای انتقال اینترنت استفاده کنید ، کابل شبکه را به آن متصل کنید. (می توانید از وای فای نیز استفاده کنید ولی اگر کابل لن متصل کنید راندمان بهتری دریافت خواهید کرد). بعد از قرار دادن در محل مورد نظر. ، فقط کافیست برای اولین باری که به دوربین متصل می شوید ، مراحل نصب اولیه دوربین بیبی کم (نصب نرم افزاری) را طی کنید.

جهت بازدید از مقاله ی آموزش نصب و راه اندازی دوربین بیبی کم v380 کلیک کنید.

استفاده از دوربین بیبی کم برای تامین امنیت

موجود قابلیت های متعدد ، نصب آسان ، قیمت مناسب و… باعث شده تا برخی از افراد از این دوربین ها به عنوان دوربین امنیتی استفاده کنند. به زبان ساده بخواهیم بگوییم. ، با این کار نه تنها امنیتی برای شما ایجاد نشده ، بلکه شما یک وسیله ی دیگر برای سارق قرار داده اید تا آن را سرقت کند زیرا تمامی تصاویری که توسط این دوربین گرفته می شود بر روی حافظه ی رم موجود در خود دوربین بیبی کم ذخیره می شود. یعنی سارق با بردن این دوربین ، تمام اطلاعات موجود در آن را نیز سرقت کرده است. البته در بعضی شرایط خطری برای شما ایجاد نمی کند ، که در مقاله ی. مزایا و معایب نصب دوربین بیبی کم به عنوان دوربین امنیتی. به صورت گسترده این موضوع را برای شما شرح داده ایم. جهت بازدید از این مقاله بر روی اینجا کلیک کنید.

به طور کلی بخواهیم بیان کنیم با در نظر گرفتن قیمت مناسب، نصب آسان و بدون نیاز به علم قبلی، قابلیت های متعدد ،کیفیت تصویر بالا و … ، این دوربین ها برای کاربری نظارت بهترین گزینه هستند. البته در بعضی شرایط خاص برای تامین امنیت در محیط نیز بسیار گزینه های مناسبی هستند.


دوربین baby cam چیست

لینک های مرتبط

خرید انواع دوربین بیبی کم از ایلیا محافظ
دانلود نرم افزار v380 برای ویندوز
آموزش نصب دوربین بیبی کم v380
آموزش نصب دوربین بیبی کم برایتون
مزایا و معایب نصب دوربین baby cam به عنوان دوربین امنیتی
بازگشت به منوی اصلی سایت

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید