ریست فکتوری کردن دوربین های وای فای

در این مطلب به شما نحوه ی ریست فکتوری کردن دوربین های وای فای و بی سیم را آموزش میدهیم. مانند: دوربین های بیبی کم و دوربین وای فای outdoor

در راه اندازی دوربین های مداربسته بارها ممکن است پیش بیاید که مجبور شوید دوربین خود را ریست کنید.

ریست فکتوری چیست؟

با ریست فکتوری کردن هر دستگاهی ، تمام اطلاعات دستگاه را پاک کرده اید ،

تفاوت ریست و ری استارت / Reset & Restart

ابتدا قبل از توضیح دادن. نحوه ی ریست فکتوری کردن دوربین های وای فای، به .تفاوت میان ریست و ری استارت می پردازیم. ریست کردن به معنای راه اندازی مجدد می باشد اما ری استارت به معنای شروع مجدد.

در معنای عامیانه نیز ریست کردن ، یعنی طی کردن تمام مراحل نصب و راه اندازی از ابتدا و پاک شدن تمام اطلاعات قبلی از روی دستگاه. اما ری استارت کردن صرفاً به معنای خاموش و روشن کردن دستگاه و شروع مجدد آن می باشد.

آموزش ریست فکتوری دوربین وای فای outdoor v380

ریست فکتوری کردن دوربین وای فای outdoor v380

برای ریست فکتوری دوربین outdoor v380 بسیار ساده است. از دوربین یک کابل خارج شده است ، که. قسمت انتهایی کابل به 3 شاخه تقسیم می شود.

شاخه ی اول ، ورودی برق می باشد

شاخه ی دوم ورودی کابل لن (اینترنت) می باشد

و اما شاخه ی سوم ، یک دکمه در قسمت انتهایی کابل وجود دارد. برای ریست کارخونه ی این دوربین باید ، .دکمه ی ذکر شده را 40 ثانیه به صورت مداوم نگه دارید.

ریست فکتوری کردن دوربین های وای فای

(این دوربین به دلیل آنکه در محیط خارجی نصب می شود ، ری استارت کردن آن بسیار زمان بر است. در غیر این صورت امنیت آن در خطر بود.)

ریست فکتوری دوربین های babycam

اکثر دوربین های بیبی کم با یک شیوه ی مشخص ریست می شوند که آن را شرح می دهیم.

در قسمت پایینی دوربین بیبی کم و یا در قسمت بدنه ی دوربین به دنبال سوراخ کوچکی در اندازه و پهنای سوزن بگردید. معمولاً درون جعبه ی دوربین های بیبی کم میله ی کوچکی در ابعاد همان سوزن موجود است اما ظاهری L شکل دارند ، از آن یا هر وسیله ی باریک دیگری که در ابعاد سوزن باشد می توانید استفاده کنید.

ریست فکتوری کردن دوربین وای فای بیبی کم

وسیله ی سوزن شکل خود را بردارید درون سوراخی که روی دوربین بیبی کم شما وجود دارد بکنید. در صورتی که به درستی وارد سوراخ کرده. باشید ، متوجه فشرده شدن دکمه ی. ریست خواهید شد . دکمه ی ریست را 4 تا 8 ثانیه نگه دارید. سپس منتظر بمانید تا دوربین اعلام کند که .ریست با موفقیت اجرا شده. (معمولاً به زبان انگلیسی .گفته می شود).

ریست فکتوری کردن دوربین وای فای

ریست فکتوری دوربین وای فای لامپی

این دوربین ها نیز همانند دوربین های بیبی کم میباشند ، در قسمت رویی دوربین سوراخی جهت ریست کردن دوربین وجود دارد. وسیله ی باریکی را درون سوراخ فشار دهید و 4 تا 8 ثانیه آن را نگه دارید. توجه کنید هنگامی که وسیله را درون سوراخ قرار دادید ، دکمه. ی موجود در انتهای سوراخ فشرده شود . پس از ریست شدن ، اندکی بعد دستگاه ریست شدن خود را اعلام می کند.

ریست فکتوری دوربین لامپی

ریست فکتوری دوربین وای فای سقفی

ریست کردن این دوربین کاملا مشابه دوربین های لامپی می باشد.

بازدید از صفحه ی مطالب

بازدید از فروشگاه

بازگشت به منوی اصلی وبسایت

دیدگاه‌ها 0

*
*

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید