فرق بین تکنولوژی استارلایت و وارم لایت در دوربین مداربسته

فرق بین وارم لایت و استارلایت در دوربین مداربسته

امروزه تکنولوژی. دوربین های مداربسته بسیار. پیشرفته تر. شده. است. و شاهد اصطلاحات ناشناخته ی بسیاری در زمینه ی دوربین مداربسته می باشیم. اصطلاح star light و warm light ، دو نمونه از این موارد هستند که به دلیل شباهت عملکردی بسیار این دو ویژگی ، بسیاری از افراد گاها متوجه تفاوت آنها نمی شوند. در نتیجه در این مقاله قصد داریم تا فرق بین تکنولوژی استارلایت و وارم لایت برای شما بیان کنیم.

تکنولوژی استارلایت در دوربین مداربسته

Starlight: این تکنولوژی یا بهتر است بگوییم قابلیت، فقط بر روی بعضی از دوربین مداربسته های بعد از نسل آنالوگ قرار گرفت. اما این قابلیت چه کارایی دارد؟

تکنولوژی استارلایت در دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته ای که به ویژگی استارلایت تجهیز هستند ، دارای حسگر و سنسور هایی در اطراف لنز می باشند ، که وظیفه ی این حسگر ها دریافت نور مناسب از محیط و تقویت و بهبود شرایط نور و رنگ تصویر می باشد اما چگونه؟ حسگر هایی که در این دوربین مداربسته ها .به کار گرفته شده کمی از دوربین. مداربسته های بدون استارلایت بزرگتر. و دارای دیافراگم باز تری هستند. این موارد سبب دریافت نور مناسب تری روی سنسور می شود.

فرق بین تکنولوژی استارلایت و وارم لایت در دوربین مداربسته

به طور کلی می توان گفت دوربین هایی که قابلیت استارلایت را دارا هستند ، در صورتی که نور به قدری کم باشد که قرار باشد دوربین بر روی مادون قرمز سوییچ کند ، این قابلیت باعث می شود تا تصویر همچنان رنگی باقی بماند. از طرفی دیگر در محیط هایی که نور به دوربین میرسد اما نور مطلوب نمی باشد ، سنسور های استارلایت باعث تقویت نور دریافتی و بهبود کیفیت و وضوح تصویر می شوند.

در دوربین های مداربسته استارلایت (starlight) ، کمترین نور ممکن در فضا باعث می شود تصویر دید در شب رنگی شفاف دریافت کنید

فرق بین تکنولوژی استارلایت و وارم لایت در دوربین مداربسته

تکنولوژی وارم لایت در دوربین مداربسته

warmlight: تکنواوژی یا همان قابلیت وارم لایت در حقیقت شباهت هایی با استارلایت دارد ، اما کاملا مشابه نیستند! ابتدا بگذارید یک معرفی کلی از وارم لایت داشته باشیم:

تکنولوژی وارم لایت در دوربین مداربسته

این تکنولوژی به طور کلی کارایی نزدیک به قابلیت استارلایت دارد و هردو جهت بهبود وضوح رنگی و رنگی کردن تصویر دید در شب استفاده می شود.

منتهی در دوربین های استارلایت، درون دوربین حسگر هایی وجود دارد که نور را بهتر دریافت میکند اصطلاحاً ، اما در دوربین های وارم لایت ، نوری از دوربین به محیط تابیده می شود و تصویر رنگی به شما می دهد. این بدین معناست که دوربین های وارم لایت در تاریکی مطلق تصویر کاملا رنگی به شما می دهد.

نام دیگر تکنولوژی وارم لایت ، فول کالر می باشد. یعنی در برخی از دوربین ها به جای اصطلاح warmlight از fullcolor استفاده می کنند در صورتی که هر دو ، نام یک تکنولوژی می باشند.

دوربین مداربسته وارم لایت بهتر است یا فول کالر؟

warmlight یا Fullcolor ؟ این سوال برای برخی از خریداران ایجاد می شود ، این سوال جواب مشخصی ندارد و بسته به نیاز ، میزان هزینه و شرایط استفاده ی هر فرد متغییر است. اما برای شما موارد هایی که باید در نظر گرفت را بیان می کنیم ، تا راحت تر تصمیم گیری کنید.

فرق بین تکنولوژی استارلایت و وارم لایت از نظر هزینه

تکنولوژی وارم لایت به نسب استار لایت کمی بروز تر است ، از طرفی دیگر به دلیل استفاده از تکنولوژی جدید تر و نور پردازی که توسط آن وارم لایت معنا می کند ، از نظر قیمتی نیز دوربین های وارم لایت گران تر از استار لایت می باشد.

تفاوت میان تکنولوژی استارلایت و وارم لایت از نظر دوام و عمر مفید

دوربین مداربسته وارم لایت مصرف برق بیشتری دارد و در کل انرژی بیشتری مصرف می کند که این موضوع باعث کم شدن عمر مفید می شود. البته این برتری که بیان شد ، در شرایط یکسان با برند و سطح برابر بود. در غیر این صورت عمر مفید با نوع برند و میزان هزینه ای که می کنید ارتباط مستقیم دارد.

فرق بین تکنولوژی استارلایت و وارم لایت از نظر کارایی

به طور کلی دوربین مداربسته وارم لایت در تاریکی مطلق نیز تصویر دید در شب رنگی ارائه می دهد.

دوربین مداربسته استار لایت با کمترین نور ممکن تصویر دید در شب رنگی ارائه می دهد.


بازدید و خرید از صفحه دوربین های مداربسته

بازدید از صفحه محصولات و خرید

بازگشت به منوی اصلی سایت

فرق بین تکنولوژی استارلایت و وارم لایت

دیدگاه‌ها 2

*
*

    Elvin پاسخ

    Very descriptive article, I liked that bit. Will there be
    a part 2?

    Sharyl پاسخ

    Hey! I could have sworn I've been to this website before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
    Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back often!

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید