یوزر و پسورد های دیفالت DVR داهوآ

یوزر و پسوورد های دیفالت NVR داهوآ

تمام دستگاه ها ضبط کننده تصاویر ویدیویی (NVR). برند داهوآ دارای یوزر و پسورد (حساب کاربری و رمز عبور ) دیفالت کارخانه می باشند. در این مقاله ی کوتاه قصد داریم یوزر و پسورد های دیفالت DVR داهوآ را برای شما عنوان کنیم.

دستگاه nvr چهار کانال داهوآ  مدل Dahua 2104HS-4KS2
یوزر و پسورد های دیفالت DVR داهوآ

اگر اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه NVR. داهوآی خود کرده اید ، مطمئناً با درخواست رمز عبور و حساب کاربری مواجه شده اید که توسط شما تعیین نشده است. شرکت داهوآ به دلیل برخی از مسائل امنیتی روی برخی از دستگاه های خود یوزر و پسورد دیفالت تعیین کرده است . البته شما می توانید آن را تغییر دهید که ما به شما پیشنهاد می کنیم حتماً اقدام تغییر آن کنید ، زیرا. این یوزر و پسورد دیفالت را افراد زیادی از آن مطلع هستند و در صورتی که. اقدام به تغییر آن نکنید ، ممکن است امنیت دستگاه شما با خطر مواجه شود.

یوزر و پسورد های دیفالت DVR داهوآ

حساب های کاربری و رمز های عبور دستگاه های dvr داهوآ ، با توجه به مدل و سری ساختشان متفاوت است. لیست پایین یوزر و پسورد هایی است که توسط داهوآ تعریف شده. در صورتی که هیچکدام از این حساب ها و پسورد ها درست نبود ، با پشتیبانی نمایندگی داهوآ تماس بگیرید.

  • Username: admin. Password: admin.
  • Username: 888888. Password: 888888.
  • Username: 666666. Password: 666666.
  • Username: default. Password: default

لینک های خروجی

Dahua Technology – Leading Video Surveillance Solution Provider with CCTV Produc (dahuasecurity.com)

درباره ما: فروشگاه اینترنتی ایلیا محافظ – فروش انواع سیستم ها امنیتی و نظارتی و لوازم های کامپیوتری به صورت عمده و تک- ارسال به سراسر ایران – دارای اینماد و فروش حضوری در کرج جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید: ارتباط با ما

دیدگاه‌ها 0

*
*

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید