آموزش نصب و راه اندازی دوربین لامپی برند v380

نصب و راه اندازی دوربین لامپی

 نحوه نصب و راه اندازی دوربین لامپی برند v380 را می خواهیم در این مطلب به شما آموزش دهیم. این آموزش برای تمامی دوربین های لامپی برند v380 کاربرد دارد .

آموزش تصویری (ویدیویی) 


آموزش نوشتاری 

این آموزش همانند دوربین های babycam برند v380 می باشد اما جهت راحتی شما کاربران عزیز و جلوگیری از گمراهی شما , تیم ایلیا محافظ مجدد برای شما آموزش را به صورت کامل را فراهم کرده است

مرحله اول :

ابتدا دوربین را به برق متصل کنید. چند لحظه صبر کنید تا دوربین به طور کامل راه اندازی شود چراغ درون لامپ از رنگ بنفش به رنگ آبی تغییر یابد (درون جعبه دوربین سر پیچ مخصوص دوربین قرار دارد می توانید از آن استفاده کنید اما در صورتی که سرپیچ لامپ به صورت آماده از قبل دارید می توانید از آن برای برق رسانی اضافه کنید و دوربین را به سرپیچ های معمولی لامپ متصل کنید)

مرحله دوم:

 سپس اپلیکیشن v380 را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. جهت دانلود نرم افزار روی لینک مورد نظر کلیک کنید:

                   لینک دانلود نرم افزار برای اندروید     👉 حجم: ۶۳MB
                   لینک دانلود نرم افزار برای ios            👉 حجم: ۲۱۹٫۶MB

مرحله سوم: 

بعد از نصب اپلیکیشن. وارد بخش وایفای تلفن همراه خود شوید.، در لیست شبکه های موجود , مدل دستگاه را انتخاب کنید و به آن متصل شوید

مرحله چهارم :

بعد از اتصال به دوربین از طریق وایفای., وارد اپلیکیشن v380 شوید و سپس بر روی گزینه امتحان کنید (try without an account) کلیک کنید. سپس بر روی گزینه بعدا ثبت نام کنید (continue) کلیک کنید.

مرحله پنجم:

  بر روی گزینه + کلیک کنید. سپس بر روی گزینه دوربین هوشمند وای فای (wifi smart camera) کلیک کنید. اکنون بر روی گزینه دستگاه شبکه شده (networked device)  کلیک کنید.

مرحله ششم:

حال در قسمت شناسه دستگاه (device id) یا به صورت دستی کد پشت دوربین دوربین را وارد کنید یا از طریق اسکنر ,. QR code پشت دستگاه را اسکن کنید.  بعد از اسکن کردن دستگاه بر روی گزینه مرحله بعدی (next) کلیک کنید.

مرحله هفتم:

در این مرحله محل قرار گیری دوربین خود را مشخص کنید ( به طور مثال بر روی دفتر کلیک کنید ) سپس بر روی تکمیل کلیک کنید.

مرحله هشتم:

 در این مرحله صفحه ی اصلی برنامه جلوی شما نمایان شده است ,. درصورتی که تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید پایین تصویر علامت انلاین بودن دستگاه مشخص می باشد. بر روی آیکون play کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی آیکون , اخطار یادآوری ایمنی گذرواژه برای شما نمایش داده می شود. که شما باید بر روی افزودن گذرواژه کلیک کنید.

مرحله نهم:

 حال گذرواژه دلخواه خود را در ۲ مرحله وارد کنید ( مرحله اول وارد کردن گذرواژه و مرحله دوم تکرار آن است)  سپس بر روی تایید کلیک کنید

*نکته: حتما به شروط پایین صفحه دقت کنید و در نظر داشته باشید که از حروف انگلیسی باید استفاده کرد 

مرحله دهم:

مجددا بر روی آیکون play در بالای صفحه کلیک کنید تا تصویر دوربین بیبی کم را در تلفن همراه خود داشته باشید

جهت آموزش نحوه استفاده از ویژگی های دوربین بیبی کم توسط تلفن همراه ویدیو بالای همین صفحه را مشاهده کنید 

شما نصب و راه اندازی دوربین لامپی را به اتمام رساندید ، این بخش مربوط به افرادی است که به اینترنت دسترسی دارند و می خواهد از راه دور از طریق اینترنت به دوربین بیبی کم دسترسی داشته باشند:
مرحله اول اتصال به وایفای:

بر روی آیکون + در بالا سمت راست تصویر کلیک کنید سپس بر روی گزینه اضافه کردن دستگاه کلیک کنید

مرحله دوم اتصال به وایفای:

حال بر روی دوربین هوشمند وایفای کلیک کنید . سپس بر روی اتصال نقطه داغ بزنید

مرحله سوم اتصال به وایفای:

مدل دستگاه خود را انتخاب کنید سپس از لیست شبکه های موجود , وایفای مورد نظر خود را انتخاب کنید. پسوورد مودم (اینترنت) را وارد کنید و روی دکمه اتصال کلیک کنید. حالا شما می توانید از هر فاصله ای دوربین لامپی خود را کنترل کنید. توجه داشته باشید که برای این کار هم تلفن همراه و هم دوربین لامپی باید به اینترنت دسترسی داشته باشند.


خرید دوربین مداربسته v380 لامپی استفاده شده در فیلم از  ایلیا محافظ
انواع دوربین های نظارتی وای فای (وایرلس)

آموزش نصب و راه اندازی دوربین لامپی

دیدگاه‌ها 0

*
*

enemad-logo
error: تمامی حقوق متعلق به وبسایت ایلیا محافظ می باشد
باز کردن بخش چت
می توانیم کمکتان کنیم؟
سلام
چگونه میتونیم کمکتان کنیم؟
جهت دریافت قیمت همکار(عمده) کلیک کنید